Your feedback has been sent
Complaint process
EN / AR

Dear BML Customer,

 

Welcome to BML’s transparent environment. Customer protection Unit at BML is glad to hear your complaint if you are not satisfied from any of our services or products. The complaint will be directly sent to our Customer Protection Unit in the Head Office to handle it up to your satisfaction. The management and staff of the concerned branch or your account officer shall not take cognizance of its content. Please follow the steps below to present a compliant:

  1. Fill in the complaint form available beside the complaint box and sign it.
  2. Put it in a sealed envelope to keep details confidential.
  3. You can choose any of the following ways to communicate with us:
    • Put the envelop in the complaint box; or
    • Send it scanned via e-mail to complain@bml.com.lb; or
    • Visit our website www.bml.com.lb to download the complaint form; or
    • Call the Bank at the below number and communicate your complaint
    • Send it by regular mail to: Customer Complaint Unit, Banque Misr Liban Bldg, Riad El Solh, Beirut Lebanon; or
    • You can call the Customer Protection team in BML Head Office at 01 964 220 to request a meeting and communicate your complaint in person.
  4. Within three days our Customer Protection team will contact you to confirm that your complaint has been received. They may ask for additional information to make sure that your complaint is being handled properly. 
  5. You will be advised of the timeframe within which the problem can be solved.

 

Thank you in advance for helping us improve our service.

نرحب بكم في بيئة مليئة بالشفافية.

 

يسرنا في وحدة حماية الزبائن في بنك مصر لبنان الاستماع اليكم اذا كان لديكم شكوى عن ايٍّ من خدماتنا أو منتجاتنا. سيتم إرسال شكواكم مباشرة الى وحدة حماية الزبائن في المركز الرئيسي للمصرف دون قيام إدارة وموظفي الفرع المعنى أو المسؤولين عن حساباتكم بالاطلاع على مضمونها لتتم معالجتها بمهنية عالية وإعطائها الاهتمام اللازم.

 

الرجاء اتباع الخطوات التالية لتقديم شكوى:

  1. قم بتعبئة نموذج شكاوى العملاء الموجود بجانب صندوق الشكاوى و توقيعه
  2. يمكنكم ارسال الشكوى بأيٍّ من الطرق التالية:
    • وضع الشكوى في مغلف مغلق ووضعه في صندوق الشكاوى إرسال نسخة مصورة عن الشكوى عبر البريد الاكتروني التالي:
    • complain@bml.com.lb أو زيارة موقعنا الاكتروني www.bml.com.lb تحميل نموذج الشكاوى
    • ارسال الشكوى عبر البريد العادي على العنوان التالي: وحدة حماية الزبائن، بناية بنك مصر لبنان، رياض الصلح، بيروت، لبنان
    • لاتصال على الأرقام المبيّنة أدناه والإبلاغ عن الشكوى
    • الاتصال مباشرة بوحدة حماية المستهلك بالمركز الرئيسي على الرقم 01 964 220 لتحديد موعد والحضور شخصيا وإطلاعنا لى شكواكم
  3. سوف يتم الاتصال بكم من قبل وحدة حماية الزبائن خلال ثلاثة ايام من إرسال لشكوى لتأكيد الإستلام. من الممكن أن يتم طلب معلومات إضافية عن الشكوى المقدمة  منكم بما يساعد في المعالجة.
  4. سوف يتم ابلاغكم بالمدة والخطوات اللازمة لمعالجة موضوع الشكوى.

 

نشكر تعاونكم لتقديم خدمة أفضل.